23 mei Jasper naar Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu 23 mei Jasper naar Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu

23 mei Jasper naar Clearwater

Blijf op de hoogte en volg Henny en Wilma

23 Mei 2017 | Verenigde Staten, Clearwater

Vandaag toch een lange rit gemaakt en ipv Blue River zijn we in Clearwater beland op een camping met zicht op het meer. Het weer is wederom prachtig en na de teleurstelling van gisteren worden we vandaag verrast met het zicht op beren langs de weg. Eerst zwarte beren en als toetje een grizzly met 2 jongen. wat een geweldige beesten zijn het toch. Op advies van het Visitorcentrum stoppen we nog bij een enorme waterval welke de laatste barrière vormt voor de zalmtrek in deze rivier. Nauwelijks te bevatten dat die vissen dit geweld kunnen overwinnen.

• 24 Mei 2017 - 18:37

Trudy Sturkenboom:

Klopt het dat je bericht stopt bij "welke de laatste barri......"
    Het het al een paar keer gehad, dat de tekst ophoudt. Ligt dat aan mijn computer of gaat er iets mis ?
    Jammer, want het is net zo leuk om te lezen