28 mei Gibsons - Reisverslag uit Williamsons Landing, Canada van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu 28 mei Gibsons - Reisverslag uit Williamsons Landing, Canada van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu

28 mei Gibsons

Blijf op de hoogte en volg Henny en Wilma

28 Mei 2017 | Canada, Williamsons Landing

de camping heeft een 9 holes par 3 golfbaan en wij mogen er wanneer we willen op spelen. Het is een park baan met hoogte verschillen en vergelijkbaar met Vlaardingen. golfspullen zijn beschikbaar. Als de zon te heet wordt gaan we het vissersdorp Gibsons bekijken en nog wat proviand en drank inslaan voor de komende dagen. We zien de ferry vertrekken en slenteren langs de winkeltjes.Terug op de camping reserveren we vast de terugvaart dinsdag en de camping op Vancouver met een koud biertje bij de hand. Tot morgen. Ps de beer is tot villa's geluk niet meer gezien nadat er ammoniak was gespoten bij de afvalbakken.

• 29 Mei 2017 - 11:21

Trudy Sturkenboom:

Leuk, kunnen jullie nog een beetje oefenen.
    ik zit het een beetje te volgen en jullie hebben aardige verschillen in temperatuur.
    Veel plezier nog.

• 30 Mei 2017 - 20:03

Fam. Bos:

Hoi broer en zus,
    Hè hè eindelijk en via ma haar iPad hebben wij jullie te pakken.
    Voor wat wij konden volgen maken jullie een bijzondere reis.
    Helaas wel met de laatste loodjes bezig,maar misschien is het ook fijn om de (klein) kinderen snel weer te zien.
    Geniet samen van de laatste dagen en goede terug reis.
    Liefs van ons