Manning Park - Reisverslag uit Princeton, Verenigde Staten van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu Manning Park - Reisverslag uit Princeton, Verenigde Staten van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu

Manning Park

Blijf op de hoogte en volg Henny en Wilma

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Princeton

Na een onrustig nachtje al vroeg op. Het is best koud geweest en er reden de godganse nacht goederentreinen langs de camping. Dus om half zeven al ontbijten en om 8 uur onder de lekkere warme douche. Klaar voor de 1e lange rit van 270 km.
Eerste stop is het plaatsje Hope en de Othello tunnels. Blijken ze volgende week pas open te gaan?? maar wel een leuke wandeling door Coquihalla Canyon provincial Park met een woeste Fraser rivier. We rijden door de bergen en merken dat de wegen wel wat te verduren gehad hebben van de afgelopen winter. onze volgende stop is Manning National Park met haar Lightning Lakes gelegen nabij een ski resort. We hebben vandaag al diverse weertypes gehad maar sneeuw nog niet, en dat voor half mei. Tijdens een korte wandeling zien we een soort prairiehondjes en verschillende vogelsoorten. Blijkbaar hadden ze trek want er werd zelfs uit de hand gegeten.
Het werd nu tijd om onze overnachtingscamping op te zoeken in Princeton. Een beetje oubollig met een bejaarde beheerder maar met alle voorzieningen en WiFi zodat ik jullie weer op de hoogte kon brengen van onze ervaringen. Morgen richting Kelowna.

• 15 Mei 2017 - 17:53

Wil:

Ha Wilma en Hennie,

Wat leuk jullie verslag, best avontuurlijk allemaal, typisch Canada, lekker uitgestrekt en soms niemand te zien. Wat een mooie camper trouwens, heerlijk he dat luxe kamperen op die manier.

Mijn feest is ontzettend gaaf geweest, ben helemaal uit mijn dak gegaan en heb heerlijk gefeest, gedanst en genoten (en iedereen met mij) het was heel gezellig, natuurlijk jammer dat jullie er niet bij konden zijn.

Wilma ik weet niet of je je mobiel bij je hebt, maar hierbij willen we je van harte feliciteren met je verjaardag, maak er een speciale dag van met Hennie, veel lieve groetjes van ons, Wil en Rob xxx

• 15 Mei 2017 - 23:45

Mathilda:

Hallo vriendje en vriendinnetje

Wat leuk jullie reisverslag, en wat een mooie Camper zo te zien!
    De binnen kant ook mooi? :)

Wilma alvast......Hieperdepiep hoera van harte gefeliciteerd met je verjaardag,
    gezellige dag samen met Henny en wij Proosten op je gezondheid!

Veel Plezier en Carpe Diem.

Liefs Fons en Mathilda. XXX