16 mei Kelowna naar Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu 16 mei Kelowna naar Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu

16 mei Kelowna naar Revelstoke

Blijf op de hoogte en volg Henny en Wilma

01 Januari 1970 | Canada, Revelstoke

Het heeft de hele nacht geregend en de voorspelling voor de ochtend is ook niet gunstig zodat de beoogde hiking geen doorgang kan vinden en besluiten we er toch maar een reisdag van te maken. We nemen alsnog afscheid van Lesley en complimenteren haar met verzorgde camping. De start is weer met regen maar als we het dal uitrijden knapt het op en genieten we van de prachtige natuur van Canada. Onderweg stoppen we geregeld voor het maken van foto's en bij Crazy Creek voor een prachtige waterval en lopen we over de hangbrug boven de waterval. Nu staan we op de camping in Revelstoke en zien weer blauwe lucht, hopen dat dit zo blijft en we weer eens actief bezig kunnen zijn ipv op je achterwerk in de camper.