30 mei Vancouver - Reisverslag uit Burnaby, Canada van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu 30 mei Vancouver - Reisverslag uit Burnaby, Canada van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu

30 mei Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Henny en Wilma

30 Mei 2017 | Canada, Burnaby

Vanmorgen gaan we op tijd naar de ferry voor de overtocht naar Vancouver. Het mooie weer van gisteren is omgeslagen en we zien op de boot al de eerste regenbuien. Gelukkig kunnen we op de camping al direct op onze plek zodat we rond 11 uur naar het centrum van Vancouver vertrekken. We willen vandaag de Waterfront en Gastown bezoeken en morgen met de hop on hop off de rest van de city. Het weer zit niet mee en na een rit met de metro belanden we aan de Waterfront. Het is niet erg aangenaam en we duiken maar een shopping mall in waar we een gezond hapje eten op een foodsquare. Hier wordt alle vormen van eten aangeboden, van hamburger tot thai en tijdens de lunch komt iedereen hier eten. Waar we ook zoeken spijkerbroeken van Pall Mall legend zijn hier nergens te krijgen dus toen maar een cap en t-shirt van Vancouver gekocht. Het weer morgen zou wat beter moeten zijn dus dan doen we Capilano bridge en Stanleypark. Vancouver Island hebben we maar uit ons hoofd gezet gezien de weersvoorspellingen, jammer. Dan maar een duik in het binnen zwembad en de wirhpool op de camping. Tot morgen