22 mei Jasper - Reisverslag uit Mount Robson, Canada van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu 22 mei Jasper - Reisverslag uit Mount Robson, Canada van Henny en Wilma Voort - WaarBenJij.nu

22 mei Jasper

Blijf op de hoogte en volg Henny en Wilma

01 Januari 1970 | Canada, Mount Robson

Na de enerverende dag van gisteren doen we vandaag eens lekker uitrusten. Na het ontbijt gingen we even kijken naar de plek op de camping die we vandaag hebben. Met elektra. Na een wandeling van 1 uur waren we weer terug. Dit om een indicatie te geven van de omvang van deze camping. Alles ligt in het bos dus het lijkt niet zo uitgebreid. In de namiddag doen we een wildlife excursie met gids om te kijken of we beren kunnen spotten maar hebben geen geluk. wel een Elk met pasgeboren kalf wat best wel bijzonder is omdat de kalfjes worden verborgen gehouden voor andere wilde dieren zoals beren. Op de camping stoken we het vuurtje nog maar eens lekker op en kijken romantisch in de vlammen tot Wilma het koud krijgt. Morgen naar Blue River.